Το πρόγραμμα χωρίζεται σε δύο κύκλους. Ο κάθε κύκλος αποτελείται από 12 μαθήματα και η διάρκεια του κάθε μαθήματος είναι 45 λεπτά.



Έναρξη νέων τμημάτων Ιανουάριος 2017!!


Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στα τηλέφωνα 2310.422.885 & 2310.422.742.

Μουσικούλα

Loading...

12/3/11

2-7 ετών


'' Έχοντας ήδη διαφοροποιηθεί στα βασικά επίπεδα του σωματικού και συναισθηματικού εαυτού, το παιδί αρχίζει να μαθαίνει να διαφοροποιείται και στο πνεύμα του. Όντας ήδη σωματικά και συναισθηματικά αυτόνομο, προσπαθεί να εκφράσει την ανεξαρτησία του μέσω του όχι, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο στους άλλους να καταλάβουν ποιος είναι ο εαυτός του και ποιος δεν είναι. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου το παιδί μαθαίνει να εξηγεί αυτά που έχει μάθει σε μικρότερη ηλικία. Πιο συγκεκριμένα, οι αισθητήριες-κινητικές δεξιότητες, όπως επίσης και οι συναισθηματικές, πρέπει να μεταφρασθούν και να εξηγηθούν μέσα από ένα αντιπροσωπευτικό σύστημα. Οι λέξεις είναι η αναμενόμενη μέθοδος έκφρασης και αναπαράστασης των όσων αισθάνεται. Το παιδί περικυκλώνεται από δύο πολύ βασικές προκλήσεις. Η πρώτη είναι η αυθόρμητη συμπεριφορά και την δεύτερη το σύστημα αντίληψής του, το οποίο εύκολα μπορεί να εξαπατηθεί από τα φαινόμενα και τις ψευδαισθήσεις Από ανάγκη το παιδί αρχίζει να γίνεται πολύ εγωκεντρικό. Ο εαυτός του γίνεται ο κεντρικός σταθμός αναμετάδοσης όλων των πληροφοριών. Μία διασκέδαση για το παιδί αυτή την περίοδο, είναι ότι ενεργεί σαν να καταλαβαίνει, προσπαθώντας να μιμηθεί τους μεγάλους. Σε σχέση με τη μουσική, νιώθει την ανάγκη για κάποια εκφραστικά κίνητρα. Θέλει να ξεχωρίζει σε ότι ακούει τη διαφορά από τη πραγματικότητα και τη ψευδαίσθηση. Με τη φωνή του αρχίζει να ασχολείται περισσότερο. Συνδέει ήχους με λέξεις και ήχους με κίνηση, προσθέτοντας σε αυτά και ρυθμό. Αρχίζει να συνθέτει τα δικά του, ακαταλαβίστικα πολλές φορές, τραγούδια, με στίχους που δεν έχουν νόημα και με επαναλαμβανόμενα μουσικά διαστήματα. Προσπαθεί πολύ να εστιάσει σε μια κλίμακα ή σε κάποια τονικότητα αυτό που προσπαθεί να τραγουδήσει. Φυσικά, χρειάζεται αρκετό χρόνο για να καταφέρει κάτι τέτοιο! Το να τραγουδά τραγούδια που του έχουν μάθει, πέρα από το ότι είναι διασκεδαστικό, είναι και χρήσιμο για να μάθει να εκφράζεται. Όσο καλύτερα μαθαίνει ένα τραγούδι, τόση καλύτερα αναπτύσσει τις τονικές του δεξιότητες. Πέρα από αυτό όμως μαθαίνει καλύτερα για την αλληλεπίδραση με άλλα άτομα, όπως και ανακαλύπτει το πως να αναγνωρίζει τα συναισθήματα των άλλων και την αυθόρμητη διάθεσή τους. Οι στίχοι των τραγουδιών παίζουν σημαντικό ρόλο στην εξερεύνηση των συναισθημάτων. Βέβαια, τα παιδιά χρειάζονται και κάποια τραγούδια που θα τα κάνουν να κινηθούν, να χορέψουν και, γενικότερα, να χρησιμοποιήσουν το σώμα τους.
Στο τέλος αυτής της ηλικιακής περιόδου, το παιδί μπορεί να εκδηλώσει την επιθυμία να μάθει να παίζει κάποιο μουσικό όργανο. Ένα παιδί μπορεί να θέλει να χρησιμοποιήσει ένα μουσικό όργανο, όχι μόνο για την απόλαυση της σωματικής δραστηριότητας, αλλά και γιατί είναι ένας ενδιαφέρων και εύκολος τρόπος να αναπαραστήσει και να εκφράσει τα συναισθήματά του, τη φαντασία του και τις μαγικές του σκέψεις. Οι ήχοι των οργάνων γίνονται συμβολικοί χαρακτήρες και μέσα από τις διάφορες ακολουθίες του τονικού ύψους το παιδί μαθαίνει να δημιουργεί ιστορίες. Οι ήχοι των οργάνων σχετίζονται και με τα διάφορα μέρη του σώματος, είτε μέσω του πως το μουσικό όργανο ηχεί, είτε μέσω της ομοιότητας που υπάρχει μεταξύ της χροιάς του μουσικού οργάνου και ενός σωματικού ήχου. '' Πηγή: Μπακατσή Μ., Η επίφδραση της μουσικής στα έμβρυα, Θεσ/νίκη, 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου